C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
perlu ke tajuk?
Tuesday 28 April 2015 • 28.4.15 • 0 comments
4 hari dah aku tak pergi sekolah dan 4 haritu jugak aku terperuk dalam bilik ni. macam ni lah setiap tahun, masa form 4 dulu lagi dasyat lah. seminggu kekadang paling kuat pun 3 hari je nampak muka. paling biasanya sehari je lah jumpa member kat sch. lepastu exam tak payah cakaplah, walaupun aku masih di atas member-member aku. result aku lemas jugak tapi yang lain maintain. 

bila aku kenang segala yang berlaku dekat sch ni, itu yang buat aku rasa makin menyampah tapi dalam masa yang sama sayang nak tinggalkan sch ni. since form 1 dekat sini, memang sch ni jadi saksi perubahan tingkah laku, adab dan perangai aku. dari seorang yang pendiam jadi riuh gila babis. dari seorang yang penyabar, tak reti melawan, jadi manusia yang paling pantang kena usik, segala benda nak malayang, kuat melawan cikgu pun. bukan kata nak hormat, takut pun idak dekat cikgu lagi-lagi pengetua. mentang-mentangkan mama rapat dengan cikgu and pengetua sch tu dia punya perangai bangsat tak boleh cover weh dan disebabkan tu jugak dua kali aku senang masuk sch tu balik walaupun dulu mama offer sch lain. pui.

dan walaupun aku pernah cakap, aku takkan kembali ke sch tu masa aku mentah-mentah terima suruhan mama babah ambik banking dekat kv brash dulu. lepastu rasa macam culture shock gak ah. aku tak boleh terima tu, so aku balik ke sch asal dan paling bangang aku tak cuba buat rayuan dekat kvlc. eh, aku nak belajar automotif dulu. hahahahaha. babi tak dapat. pastu aku sambunglah belajar rc dekat sini, walaupun markah guwa the best kat situ tapi aku masih nak membangangkan diri drop subjek tu sekali dengan kelasnya sekali. dah guwa tersadai dekat kelas kemanusiaan ni. i bet semua sch kalau kata kemanusiaan ni memang kelas paling terpuji bawah tanah punya. pelajar semua teruk nak mati, kecuali kelas aku ni okay sikit lah. waktu belajar diorang masih belajar walaupun selalu ganggu cikgu dengan nyanyian sumbang diorang.

memandangkan sch ni pun antara sch kawalan, aku tak tau lah apa yang nak di kawal sangat pun mungkin sebab budak budaknya sangat baik dan muka suci. jadi cikgu sentiasa push budak dengan ayat-ayat romantis dan ada jugak yang !@#$%^&*( 
dan tak dinafikan jugak kami antara punca peratusan kehadiran ke sch menurun XD 
 
aku takde member kat sini (padahal satu sch kenal dengan perangai lanun, nakal, lasak) maksud aku, aku dah banyak terpisah dengan member member rapat aku. so aku rasa down sikit. yang ada pun, sorang dua. yang lain buat penyeri hari aku yang hambar je. diorang agak childish so susah nak bawak bergurau kasar yang kaw-kaw kasarnya. nanti kena cop perangai apa pulak. 

eh banyak pulak aku type. dah la. sebenarnya aku nak cakap, selamat bersedia untuk perangi nafsu tak lama lagi. kay lama gak lah ramadan nak mai, saje wish awal mana tau aku lupa password blog ni ke kan. chauuu!



PAST ▼FUTURE ▲
MY WORDS
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have note 10 . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2 pair screw driver as my hand . haha,

GIVE ME YOUR WORDS


speak something nice
thanks

OTHERS


>> follow me on twitter, insta, keek.
date : NOW
at:forever


>> Kesuma Ipoh x)
date : 2014
at: since first met


>> I love him ♥
date: 7.4.2014
at: since i know him

BLOG ARCHIVE

  • ASSALAMMUALAIKUM. Hi ! ekceli kan, aku dah de...

  • CHEER UP



    small little illusionist